Podnikání na internetu může být samozřejmě terno. Může přinášet ohromné úspěchy, mohou se jím vydělávat klidně i neskutečně velké peníze, prostě to může být dokonalost sama. Ale stejně jako v čemkoliv jiném, co provází naše životy, nemusí ani zde vše vycházet a už vůbec tu nebývají ony velké úspěchy nezasloužené. A co obnáší ona snaha o dosažení úspěšného byznysu?
Pokud se má někomu v podnikání na internetu dařit, je hlavní to, aby se o webu, na kterém je zveřejněna určitá podnikatelská nabídka, dostatečně vědělo. Ani to samo o sobě sice ještě zdar negarantuje, ani ten nejznámější web si na sebe ještě nemusí vydělat, ale bez toho to prostě v žádném případě nejde. A pokud se někdo domnívá, že není s pomocí webu problém oslovit tolik možných zákazníků, aby se určité podnikání vyplácelo, je třeba ho hodně rychle vyvést z omylu. Webů je totiž na internetu až až, a přimět internetovou veřejnost, aby si mezi nimi všímala právě jednoho určitého, je hodně složité, ba někdy i nezvládnutelné. Nebo zdánlivě nezvládnutelné.
A tak je velice často žádoucím, ba i přímo nezbytným pomocníkem optimalizace pro internetové vyhledávače. Protože právě SEO v Praze stejně jako někde jinde zajistí, aby si dostatečně široká veřejnost všimla jisté nabídky na jistém webu, a to tím, že prospěje lepšímu umístění některého podnikatelova webu v internetových vyhledávačích, které jsou dnes lidmi při hledání toho pravého na internetu využívány. Jen ideální pozice mezi jinými odkazy nabízenými internetovými vyhledávači dává šanci, že si potenciální zákazníci webu všimnou.
A pak? Pak je žádoucí jistě i propagace, a to nejlépe ta, při níž PPC reklama v Praze a jinde nezklame. Protože ta zklamat nemůže. Platí se u ní totiž výhradně za počet kliknutí těch, kdo jsou takovou reklamou zaujati, a proto je tato typem reklamy, který funguje. A nemůže nefungovat, protože pak by si ani její provozovatel nevydělal.