Press "Enter" to skip to content

Jak si zajistit sledovanost?

0

Důvodů, proč se některé stránky těší velké sledovanosti a oblibě a jiné nikoliv, je povícero. Někdy je takové internetové stránce na škodu jeden z níže uvedených nedostatků, většinou jde ale o kombinaci hned několika z nich, ne-li rovnou všech.search engine.jpg

  1. Sama stránka na sobě může ukrývat designové nebo i jiné nedostatky, kvůli nimž se nehodí internetovým vyhledávačům do krámu a je tak odsouvána na vzdálené pozice, kde uživatelé hledávají jen výjimečně.
  2. Mohou jí chybět dostatečně četné, aktuální a zajímavé články, kvůli nimž by na ni přicházeli návštěvníci opakovaně.
  3. Chybí linkbuilding, tedy odkazy na jiných webech, které by sem přiváděly návštěvníky odjinud.
  4. Chybí dostatečná a efektivní reklamní kampaň.
  5. A jsou ne zrovna ideálně zvolena klíčová slova.

Zastavme se nyní na okamžik u toho posledního, co právě zaznělo, tedy u klíčových slov. A pro jistotu si také hned zkraje připomeňme, že se jedná o slova, jež uživatelé internetu zadávají do vyhledávačů, kdykoliv po něčem pátrají.
A kde se v tomto ohledu chybuje? Především v tom, že jsou slova taková, jež jsou vyhledávána častěji, a pak ta, na něž si pomalu nikdo ani nevzpomene. A je tudíž zákonité, že ten, kdo má na své stránce vybrané klíčové slovo ‚kapesník‘,uspěje častěji než ten, kdo tam má ‚čistonosoplenu‘.
Rozdíl mezi zvolenými klíčovými slovy může být více než markantní a tudíž je třeba, aby tam měl člověk právě ta, která se těší největšímu zájmu a největší sledovanosti. Která budou co nejčastěji hledána, a tudíž budou vést k častějšímu zobrazování právě toho webu, na němž jsou.marketing.jpg
A která slova že to jsou? Nevíte?
Nic neobvyklého. Protože kdybyste to věděli, nebylo by potřeba specialistů na https://www.seolight.cz/navrh-klicovych-slov. Těch, kteří to vědí. A jsou také ochotni tápajícím lidem pomoci s výběrem. Aby byly jejich stránky díky správné volbě slov co nejideálnější pro seznam.cz i google.cz.
Což je hodně důležité pro další zdar toho kterého webu. Protože víme třeba i z věrouky, že ‚na počátku bylo (jenom) slovo‘. A co je z tohoto nakonec!